मलाई … (गीत)

किन दिन्छौ चोट मलाई, किन सोच्छौ झुट मलाई
गल्ती मैले के नै गरें, मात्र तिम्रो साथ खोजें
भन मलाई, भन मलाई; किन जान्छौ एक्लो बनाई
यस्तो पीडा किन मलाई

देऊ जे सजाएँ, भोग्न म तयार छु
तिमी प्राप्ती मेरो, बरु मर्न तयार छु
भन मलाई, भन मलाई; किन जान्छौ एक्लो बनाई
यस्तो पीडा किन मलाई

गाह्रो हुन्छ धेरै, छटपटीमा बाँच्न
तोडिएको नाता, छातीभित्र साँच्न
भन मलाई, भन मलाई; किन जान्छौ एक्लो बनाई
यस्तो पीडा किन मलाई

बन्यो हाम्रो माया, एकादेशको कथा
कहाँ गई पोख्नु, मैले मनको ब्यथा
भन मलाई, भन मलाई; किन जान्छौ एक्लो बनाई
यस्तो पीडा किन मलाई

-समय
रचनाकाल: २०६९/१२/०४
©Copyright protected by Samaya समय, 2013.

Leave a Reply

