तिमीलाई… (गीत)

यो माया, यो साथ, यो छायाँ, यो हात,
यो मन, यो मुटु, मात्र तिमीलाई

खुशी बोकेर आउँछु म सधैं; पीडा भुलेर आउँछु म सधैं
बुझ्नै सक्दिन के भएर हो; सोच्नै सक्दिन के भएर हो
भुलेर गयौ कि कतै; अर्कैको भयौ कि कतै
सोच्दैछु म पनि के-के; भयो कि मलाई नै केही
लाग्छ माया तिम्रै नै; किन किन धेरै नै

सुनेर हेर आफ्नो मुटुलाई; धड्किन्छ कि त्यो सम्झेर मलाई
बुझेर हेर आफ्नो छायाँलाई; अल्झिन्छ कि त्यो पर्खेर मलाई
टाढिन्नौं कहिल्यै भन्दै; चाहेको मैले तिमीलाई
खसेका तारालाई गन्दै; मागेको मैले तिमीलाई
लाग्छ माया तिम्रै नै; किन किन धेरै नै

-समय
रचनाकाल: २०६९/१२/१९
©Copyright protected by Samaya समय, 2013.

Leave a Reply

