किन यस्तो हुन्छ मलाई …(गीत)

सोची बस्छु सधैं एक्लै
किन चल्छ संसार यसै
बहकिन्छु सुवाससगैं
मुस्कुराउँछ फूल जसै
किन यस्तो हुन्छ मलाई
केले केले छुन्छ मलाई

जित्ने रहर पाल्दिन म
राम्रा विचार फाल्दिन म
बिर्सिदिन्छु आफु त्यसै
मनभित्रको रहरसगैं

खुशीहरु लहराउँछन्
बतासको लहरसगैं
उचालिन्छु आफु त्यसै
मनभित्रको रहरसगैं

बटुवाले बोलाउँछ
चरी पनि लोलाउँछ
सबै हेर्दै हिंड्दा मन
त्यसै-त्यसै टोलाउँछ

घम-पानी चिसो-तातो
केही होइन जस्तो लाग्छ
तन उड्छ शंगा जस्तै
केही हल्का-हल्का लाग्छ

-मनोज के.सी.”समय”
रचनाकाल: २०७०/१२/१०
©Copyright protected by Samaya समय, 2014.

Leave a Reply

