खुल्दुली …(गीत)

केटा: रिसले हो कि, लाजले हो कि, अगाडि पर्न खोजिनौ
लजालु हेराई, मीठो मुस्कान तिम्रो, साथ यो किन रोजिनौ
खुल्दुली हुन्छ मेरो मनभित्र
तरंग नयाँ उठ्छ तनभित्र

केटी: टाढियौ तिमी, आएनौ नजिक, कसरी बुझ्न सकुँ म
मुहार हँसिलो, बोली रसिलो, के गरी चिन्न सकुँ म
खुल्दुली हुन्छ मेरो मनभित्र
तरंग नयाँ उठ्छ तनभित्र

केटा: सोचेको पुग्छ भनेर सधैं कति दिन काटें मैले
मायैले छोप्छ जिन्दगी भनी साथ यो साटें तिमीसगैं
केटी: सपना नयाँ बुनेर सधैं खुशीकै बाटो खोजें मैले
साथ यो जम्छ सजिलै भनी तिमीलाई आफ्नो रोजें मैले

केटा: मिलेमा सोच तिम्रो र मेरो बस्छ कि नयाँ संसार हाम्रो
बुझेरै होला आँखाको भाषा बन्छ कि एउटै विचार हाम्रो
केटी: लेखेको मात्र पाईन्छ भन्थे लेखेकै होला साथ हाम्रो
चाहेकै मान्छे कताबाट आयौ छुट्दैन अब हात हाम्रो

-मनोज के.सी.”समय”
रचनाकाल: २०७०/१२/०४
©Copyright protected by Samaya समय, 2014.

Leave a Reply

